Hulptransport weer op weg.. meer hulp gevraagd!!

Zo rond de klok van 13.00 uur zijn Kees Boot en Hendrik Beihuisen weer vertrokken. Via Polen reizen ze tot midden Oekraine om de hulpgoederen af te geven. De rit fungeert deze keer ook als pakketdienst, zowel NL->UA als andersom.

Een lokale stichting zorgt voor de verspreiding van de goederen. We zullen hier ook de ontvangers ontmoeten.

We wensen ons team veel succes met hun reis en een behouden vaart!

Blijf jij graag op de hoogte van deze reis? Meldt je aan voor de app-groep via 06-54 65 67 52.

17 november gaat een nieuw transport richting West-Oekraine. Ook hiervoor hebben we weer veel goederen nodig. Helpt u alstublieft mee? Op deze website vindt je de actuele lijst en in de afbeelding de lijst specifiek voor deze reis.

Neem gerust contact op met één van de bestuursleden of geef je goederen af op Plesmanstraat 5 in Veenendaal (onder werktijden).

We houden jullie op de hoogte via dit kanaal!